ЭСТЕТИКАЛЫҚ БАҒЫТТАҒЫ ГИМНАЗИЯНЫҢ

АКАДЕМИЯЛЫҚ САЯСАТЫ ТУРАЛЫ ЕРЕЖЕ

 1. Жалпы ережелер

1.1. Осы Ереже гимназияның (бұдан әрі – Гимназия) академиялық саясатын жүзеге асырудың мақсаттарын, қағидаттарын, нормалары мен тетіктерін айқындайды және білім берудің сапасын, академиялық адалдықты және оқу үдерісінің әділдігін қамтамасыз етуге бағытталған.

1.2. Ереже қолданыстағы білім беру саласындағы заңнамаға, Гимназия Жарғысына және жергілікті нормативтік актілерге сәйкес әзірленді.

1.3. Ереже Гимназияның білім алушылары, педагогикалық және әкімшілік қызметкерлері, сондай-ақ білім беру процесінің басқа да қатысушылары үшін міндетті болып табылады.

1.4. Академиялық саясаттың негізгі бағыттары:
– білім берудің жоғары сапасын қолдау;
– академиялық адалдықты қамтамасыз ету;
– бағалау рәсімдерінің ашықтығын қамтамасыз ету;
– жеке білім беру траекториясын қалыптастыруға жағдай жасау;
– оқу тәртіптерінің бұзылуы мен жанжалдардың алдын алу;
– жауапкершілік пен дербестік мәдениетін қалыптастыру.

2. Академиялық саясаттың мақсаттары

2.1. Білім алушыларға сапалы білім алуға қажетті жағдайларды қамтамасыз ету.

2.2. Білім алушыларда оқу, кәсіби және әлеуметтік қызметте табысқа жету үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру.

2.3. Академиялық әділдік және бағалаудың ашықтығы қағидаттарын сақтау.

2.4. Академиялық бұзушылықтардың алдын алу және оларды барынша азайту (шпаргалка қолдану, плагиат, бағалармен манипуляция жасау және т.б.).

2.5. Педагогтардың кәсіби жауапкершілігін арттыру және білім беру процесі қатысушылары арасындағы сенімді нығайту.

3. Академиялық саясаттың қағидаттары

3.1. Академиялық адалдық – тапсырмаларды дербес орындау, бағалаудағы объективтілік және дереккөздерді дұрыс пайдалану талаптарының сақталуы.

3.2. Тең мүмкіндіктер – барлық білім алушылар үшін оқыту мен бағалаудың әділ жағдайларын қамтамасыз ету.

3.3. Ашықтық – талаптардың, бағалау критерийлерінің және шешім қабылдау рәсімдерінің айқындылығы.

3.4. Жауапкершілік – білім беру процесіне қатысушылардың оқу нәтижелері мен белгіленген нормаларды сақтау үшін жеке және ұжымдық жауапкершілігі.

3.5. Кәсібилік – педагогтардың этикалық нормаларды, әдістемелік стандарттарды және қарым-қатынас ережелерін сақтауы.

3.6. Конфиденциалдық – жеке деректердің қорғалуы және оқу нәтижелерімен дұрыс жұмыс істеу.

4. Академиялық адалдық

4.1. Академиялық адалдықты бұзу түрлері

Академиялық адалдықты бұзу болып табылады:
– көшіріп жазу;
– бақылау және емтихан кезінде тыйым салынған материалдарды пайдалану;
– плагиат;
– бағаларды, құжаттарды, тапсырма нәтижелерін қолдан жасау;
– басқа оқушының тапсырмасын орындау немесе өз материалдарын беру;
– топтық жұмыс ережелерін сақтамау;
– жеке тапсырмаларды орындау кезінде рұқсатсыз ынтымақтастық.

4.2. Білім алушыларға қойылатын талаптар

Білім алушы міндетті:
– жеке тапсырмаларды дербес орындауға;
– дереккөздерге сілтемелерді дұрыс рәсімдеуге;
– бақылау және емтихан кезіндегі мінез-құлық ережелерін сақтауға;
– мүмкін болатын бұзушылықтар туралы педагогтарды хабардар етуге (қажет жағдайда анонимді түрде).

4.3. Педагогикалық қызметкерлерге қойылатын талаптар

Педагогтар міндетті:
– бағалау критерийлерінің ашықтығын қамтамасыз етуге;
– академиялық адалдық қағидаларын түсіндіруге;
– бұзушылықтарды анықтау және алдын алуға;
– білім алушылардың жұмыстарын объективті және бейтарап бағалауға.

5. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау

5.1. Бағалау объективтілік, ашықтық, жүйелілік және оқу нәтижелеріне сәйкестік қағидаттары негізінде жүзеге асырылады.

5.2. Педагог білім алушыларды алдын ала:
– тапсырманың мақсаттарымен;
– бағалау критерийлерімен;
– орындау мерзімдері және қорытынды бақылаудың ықтимал формаларымен
таныстыруға міндетті.

5.3. Бағалау нәтижелері жұмыс оқу бағдарламаларында белгіленген мерзімдерде білім алушыға ұсынылады.

5.4. Білім алушының құқығы бар:
– қойылған баға бойынша түсініктеме алуға;

6. Жеке білім беру траекториялары

6.1. Гимназия оқыту курстарын, жобалық бағыттарды, пәндерді меңгеру деңгейлерін таңдауға құқық бере алады.

6.2. Жеке траекторияны дамыту келесі арқылы жүзеге асырылады:
– элективті курстар;
– олимпиадалар мен байқауларға қатысу;
– жобалық қызмет;
– педагогтар мен тәлімгерлердің сүйемелдеуі.

7. Жанжалдардың алдын алу және оларды реттеу тәртібі

7.1. Білім беру процесіндегі жанжалдар диалог, өзара құрмет және академиялық этика нормаларын сақтау қағидаттары негізінде шешіледі.

7.2. Білім беру процесінің қатысушылары келесі тұлғаларға жүгінуіне болады:
– сынып жетекшісіне;
– пән мұғаліміне;
– әкімшілікке.

7.3. Апелляциялар мен шағымдарды қарау жергілікті нормативтік актілерде белгіленген мерзімдерде жүзеге асырылады

8. Академиялық саясатты бұзғаны үшін жауапкершілік

8.1. Академиялық адалдық талаптарын бұзған білім алушыға төмендегі әсер ету шаралары қолданылуы мүмкін:
– ескерту;
– жұмысты қайта орындау;
– бағаны төмендету немесе жою;
– белгілі академиялық артықшылықтарға уақытша шектеу қою (олимпиадаға, жобаларға қатысу және т.б.);
– жергілікті актілерде көзделген басқа да шаралар.

8.2. Педагогикалық қызметкерлер объективті емес бағалау, критерийлерді сақтамау, кәсіби этиканы бұзу үшін жауаптылықта болады.

9. Білім алушылардың жетістіктерін тану

9.1. Гимназия жоғары академиялық нәтижелерді, шығармашылық жетістіктерді, көшбасшылық бастамаларды және әлеуметтік белсенділікті қолдайды.

9.2. Қолдау түрлері:
– алғыс хаттар мен грамоталар;
– Гимназияның ресми ресурстарында жетістіктерді жариялау;
– беделді байқауларға қатысуға ұсынымдар;
– қосымша білім беру қолдауы.

10. Қорытынды ережелер

10.1. Ереже Гимназия директоры бекіткеннен кейін күшіне енеді.

10.2. Ережеге өзгерістер мен толықтырулар жергілікті нормативтік актілерде белгіленген тәртіппен енгізіледі.

10.3. Ереже Гимназияның ресми сайтында орналастырылады және білім беру процесінің барлық қатысушыларына жеткізіледі.